کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: آگوئرو بهترین بازیکنی بود که کنارش بازی کردم؛ باید به پوگبا زمان بدهیم

فرانک لمپارد در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

فرانک لمپارد بازیکن سابق تیم های چلسی و منچستر سیتی بر این باور است که باید همچنان به پل پوگبا زمان بیشتری داد و معتقد است این بازیکن فرانسوی هنوز نتوانسته به طور کامل انتظارات را بر آورده کند.  

لمپارد که شب گذشته میهمان برنامه جیمی کرگر در شبکه اسکای و در برنامه Mnf بود در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است. او در خصوص شرایط حال حاضر چلسی و بازیکنان این تیم مانند داوید لوئیز گفت:


فکر می کنم لوئیز کاملا بالغ شده است. او بازیکن بهتری نسبت به قبل شده است. ما با او و گری کیهیل لیگ قهرمانان را فتح کردیم اما آن زمان انتقادات از او وجود داشت. او اکنون در مرکز یک دفاع سه نفره بازی می کند. در بازی او نظم و انضباط به خوبی دیده می شود. او در بخش دفاعی عالی بوده است. از نظر من او بهترین مدافع مرکزی حال حاضر لیگ است. 

لمپارد در ادامه در خصوص دوران حضور خود در منچستر سیتی نیز گفت:


به اندازه کافی خوش شانس بودم که کنار بازیکنان بزرگی بازی کردم. دروگبا دیوانه کننده بود زیرا همیشه کار خود را می کرد اما از نظر من آگوئرو بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کردم. 

او می تواند در کل بازی آرام باشد اما در نهایت گلزنی کند. آگوئرو همیشه گل های پیروزی بخش می زند. هر نوع گلی می تواند بزند و من او را بسیار دوست دارم. 

لمپارد در خصوص دله آلی ستاره تیم تاتنهام نیز گفت:


از لحاظ تکنیکی او آماده ورود به سطح جهانی است. از لحاظ فیزیکی نیز شرایط خوبی  دارد و گلی که به استوک زد را دوست داشتم. او از غریزه خود به خوبی استفاده می کند. ما در خصوص بازیکنی صحبت می کنیم که واقعا هنوز جوان است و در بالاترین سطح لیگ برتر بازی می کند. اگر او این سطح را حفظ کند تبدیل به یک بازیکن بسیار حرفه ای خواهد شد و می تواند رکورد ها را بشکند. 

فرانک لمپارد در ادامه در خصوص ستاره گران قیمت شیاطین سرخ یعنی پل پوگبا نیز گفت:


او ویژگی های فوق العاده ای دارد و بسیار قوی است. اما وقتی یک برچسب 90 میلیون پوندی روی شما باشد بیشتر مورد تجریه و تحلیل قرار می گیرید. وقتی او را در این مقطع از فصل می بینیم هنوز می پرسم بهترین پست برای او کدام است؟ حس می کنم او هنوز کمی سردرگم است. وقتی شما چنین پولی پرداخت می کنید می خواهید که نتیجه آن را ببینید و او هنوز به طور کاملا موفق به انجام این کار نشده است. ولی او جوان است و به احتمال زیاد موفق خواهد شد. باید به او زمان بدهیم و ببینیم فصل بعد چطور خواهد بود. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد