کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کوستا: اختلافی با کونته در کار نبود؛ در انگلیس مردم به حرف در آوردن عادت دارند

مهاجم گلزن چلسی بر شایعه اختلافش با کونته خط بطلان کشید.
دیگو کوستا مهاجم اسپانیایی چلسی گفته که با آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تیمش مشکلی ندارد و شایعه پیوستن وی به سوپرلیگ چین در ژانویه حقیقت نداشته است.   
به گزارش FFT، کوستا که دوشنبه شب هفدهمین گل فصلش را در لیگ برتر برابر وست هم به ثمر رساند، در ژانویه گذشته به انتقالی به لیگ چین پیوست شد و در همین راستا در ترکیب تیمش برابر لسترسیتی جایی نداشت. در حالی که برخی از رسانه ها از اختلاف کوستا و کونته حکایت می کردند، این بازیکن با گلزنی برابر هال سیتی به ترکیب تیمش بازگشت و با شادی پس از گلش پاسخ شایعه پراکنان را داد.

حالا او درباره اتفاقات گذشته گفته است:

هیچ چیزی نبود. مردم در انگلیس خیلی حرف ها در می آورند. چنین چیزهایی رخ می دهند اما من الان دارم نشان می دهم که چیز خاصی در کار نیست. مهم این است که من دارم بازی می کنم و گل می زنم. همه می دانند که هر چه من بگویم‌، بزرگتر از گفته من بازتاب داده می شود. مربی کسی است که در تمرین به سختی با ما کار می کند. او همچون من و سایر نفرات، شخصیت خودش را دارد اما مهم این است که شخصیت تان را به شکلی به نمایش بگذارید که به نفع تیم تان باشد. الان همین اتفاق دارد رخ می دهد. همه یک دل هستیم و این همان راهی است که ما باید آن را بپیماییم.
کوستا همچنین با اشاره ای به بازی دیشب تیمش در ورزشگاه المپیک، ورزشگاه آپتون پارک را برای وست هم بهتر دانست. 

بازی با وست هم همیشه سخت بوده است. وقتی آن ها به زمینی بزرگتر آمدند که در آن طرفداران از بازیکنان دورتر هستند، شاید آن شور و شوق سابق را از هواداران شان دریافت نکنند. برای ما و سایر تیم ها که به اینجا می آییم‌، جو ورزشگاه به گونه ای است که انگار به زمین بی طرف آمده ایم، زیرا کسی به بازی کردن در اینجا عادت ندارد. اینجا شرایط برای دو تیم بیشتر یکسان است.

طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
علی رضا چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 11:08 http://socialbook.ir

این آدم هم ول کن نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد