کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمایل چلسی برای تمدید قرارداد آنتونیو کونته

چلسی مایل است تا سرمربی محبوب خود را برای مدت بیشتری در اختیار داشته باشد.

از انگلستان خبر می رسد که باشگاه چلسی در صدد امضای قرارداد جدیدی با آنتونیو کونته سرمربی موفق ایتالیایی خود است.   این در حالی است که کونته که در فاصله 11 بازی مانده به پایان فصل، تیمش را با اختلافی 10 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی می بیند، چندی پیش از این گفته بود که خانواده اش در ایتالیا دلتنگ او هستند؛ هر چند آن ها تا پیش از شروع فصل آینده به لندن نقل مکان خواهند کرد.


به گزارش اسکای، در همین حال، اینترمیلان که هم اکنون در رتبه ششم جدول سری آ قرار دارد‌، به شدت مایل به روی کار آوردن کونته به جای استفانو پیولی در جوزپه مه آتزا است. انتظار می رود بارسلونا هم در آینده به جانشینی لوئیز انریکه در پایان فصل با آنتونیو کونته علاقه نشان دهد.


از دیگر تیم های خواهان کونته می توان به دیگر تیم شهر میلان یعنی آث میلان اشاره کرد که دو سال قبل در تلاش بود پیش از روی کار آمدن دون آنتونیو در تیم ملی ایتالیا، این سرمربی را به سن سیرو بکشاند ولی در این راه ناکام ماند؛ البته سران چینی میلان هنوز از این رخداد نا امید نشده اند و کونته را یکی از گزینه های خود می دانند. نا گفته نماند که خود کونته نیز از تمایلش برای ماندن در جمع آبی پوشان لندنی خبر داده است.


منبع:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 20:55

مرسی که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد