کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: حرف مان را درون زمین خواهیم زد؛ تیم های شهر منچستر بهترین ترکیب ها را در لیگ دارند

کونته آماده است تا تیمش را گامی دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک کند.
پس از این که ژوزه مورینیو گفت که منچستریونایتد با تمام قوا به مصاف چلسی خواهد رفت‌‌، اینک خبر می رسد که آنتونیو کونته نیز کلیه شاگردانش را برای نبرد حساس برابر شیاطین سرخ در اختیار دارد.  
به گزارش تارنمای رسمی باشگاه چلسی، کونته صحبت هایش را از آمادگی بازیکنانش شروع کرد و گفت:

در مورد ترکیب یازده نفره ابتدایی تیم باید تصمیم گیری کنم. مطمئنا تلاشم بر این خواهد بود تا بهترین تصمیم را برای تیم اتخاذ کنم زیرا ما همانند منچستریونایتد خواهان راهیابی به دور بعد هستیم.
کونته گذری هم به پیروزی 4-0 تیمش در استمفوردبریج برابر منچستریونایتد در نیم فصل نخست داشت.

در ماه اکتبر، پیش از شروع بازی مطمئن بودم که برابر تیمی بزرگ قرار خواهیم گرفت. الان هم همین گونه است. منچستریونایتد همراه با منچسترسیتی، بهترین ترکیب های لیگ برتر را در اختیار دارند. آن ها بازیکنان عالی بسیاری، همراه با استعدادی شگرف دارند که تجربه قهرمانی را داشته اند. یقینا این بازی دشواری برای ما و آن ها خواهد بود. اینک شرایط ما بهتر است، زیرا در ماه اکتبر از آینده خود خبر نداشتیم. حالا در ماه مارس هستیم و ما در صدر جدول رده بندی قرار داریم. ما هویت خوبی داریم، در حال ارائه فوتبال خوبی هستیم اما مطمئنا این بازی به واقع سختی برابر تیمی خوب خواهد بود.
وی از پیش بینی درباره نتیجه بازی سر باز زد و ادامه داد:

امیدوارم که ما مدعی پیروزی باشیم؛ ولی این را درون زمین نشان بدهیم نه با حرف هایمان. حقایق در زمین هستند. ما باید حرفمان را درون زمین بزنیم، نه قبل آن. ترجیح می دهم روی بازی تمرکز کنم و این بازیکنانم باشند که گویای حقیقت می شوند. مهم ترین چیز درون زمین است؛ این که تیمم را به شکلی صحیح و با ساماندهی خوب مهیای بازی کنم، به بازیکنام بیاندیشم و در پی ارتقای تیم خود بر بیایم. من و بازیکنانم روی بازی پیش رو و به درون زمین، به کارمان و به پیشرفت روز افزون خود تمرکز کرده ایم. جنگ روانی تیم تان را پیروز نمی کند. در ورای این جریانات، اگر با تیم یا شخصی رو به رو شوید که روی کار خودش تمرکز کرده و به کارش بسیار ایمان دارد (این مجادله های سودی ندارند).
کونته در ادامه گفت که طبیعی است که هر روز گمانه زنی ها حکایت از مذاکره بازیکنانش با تیمی دیگر داشته باشند. وی حتی تیمش را قابل قیاس با رئال مادرید و بارسلونا دانسته و در پایان درباره حس خود درصورت کسب یک دوگانه (لیگ برتر و جام حذفی) با چلسی در همین فصل نخست کارش در لندن گفت.

در وهله نخست باید قهرمان شویم. حالا سخت است که از این چیزها حرف بزنیم. ما برای کسب اطمینان از قهرمانی خود در لیگ برتر، به 24 امتیاز دیگر نیاز داریم. هنوز 11 بازی دیگر باقی است. برای ما مهم است که نگرش بازی به بازی خود را در لیگ برتر و جام حذفی حفظ کنیم. می خواهیم راهی دور بعد شویم ولی همگی از سختی این امر آگاهیم. می خواهیم تلاش کنیم و راهی دور بعدی شویم؛ آنگاه خواهیم دید که شرایط چگونه خواهد بود. ولی تا بدین لحظه، ما هنوز چیزی به دست نیاورده ایم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد