کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

با وجود علاقه رئال مادرید، هازارد نمی خواهد چلسی را ترک کند

ستاره بلژیکی چلسی از شرایطش در این تیم راضی است و علاقه ای به ترک لندن ندارد. 

 

ادن هازارد جایی نخواهد رفت. به گزارش فابریتزیو رومانو، اسکای اسپرتس و گاردین، با وجود علاقه شدید رئال مادرید نسبت به امضای قرارداد با ستاره بلژیکی، هازارد نمی خواهد تابستان آینده چلسی را ترک کند.


بر خلاف دوران مورینیو، هازارد رابطه خوبی با آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی دارد و همه چیز را در لندن ایده آل می بیند و نمی خواهد تیمی را که در آستانه فتح لیگ برتر انگلیس است و از فصل آینده دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازخواهد گشت، ترک کند. به گفته رومانو، هازارد با زندگی در لندن تطبیق یافته و قصد ندارد آرامشش را به هم بزند. به همین دلیل، رومن آبراموویچ، مالک متمول چلسی هر پیشنهادی را برای هازارد رد خواهد کرد.


همان طور که پیش از این در طرفداری خواندید، آنتونیو کونته در حال مذاکره بر سر تمدید با چلسی است و در جلسه تمدید قرارداد، کونته خواسته هایش را با سران تیم مطرح کرده است. کونته برای دفاع چپ، داوید آلابا از بایرن مونیخ یا الکس ساندرو از یوونتوس را در نظر دارد. نام ویرجیل فان دایک از ساوتهمپتون و تیومه باکایوکو از موناکو هم در لیست کونته دیده می شود.


با این حال، نام مهمترین بازیکنی که در لیست آنتونیو کونته برای تابستان دیده می شود، الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی آرسنال است که با سران این تیم بر سر تمدید قرارداد به مشکل خورده و تنها یک فصل از قراردادش باقی مانده است. به گزارش گاردین، به جز چلسی تنها تیم هایی که می توانند دستمزد سانچز را پرداخت کنند، یوونتوس، پاریسن ژرمن، اینتر با مدیریت جدید، رئال مادرید و بارسلونا هستند که دو تیم آخر علاقه ای به این بازیکن ندارند.


به گزارش اسکای اسپرتس، دیگو کوستا در فصل تابستان این تیم را ترک خواهد کرد. در این بین گل دات کام معتقد است که با توجه به اینکه هازارد در چلسی ماندگار است، شاید تیبو کورتوا این تیم را به مقصد رئال مادرید ترک کند، با این حال دروازه بان بلژیکی چند روز قبلی در مصاحبه ای گفت که خودش را در تیمی مثل رئال مادرید نمی بیند و می خواهد در تیمِ کونته بماند.


با توجه به جدایی احتمالی کوستا، چلسی برای امضای قرارداد با روملو لوکاکو یا آلوارو موراتا اقدام خواهد کرد. کونته با قرارداد جدید، دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون پوندی خود را افزایش خواهد داد. همچنین، خانواده کونته در فصل تابستان به لندن نقل مکان خواهند کرد. سرمربی ایتالیایی با فروش کهکشانی اسکار به لیگ چین، انتقال ایوانوویچ و میکل به سایر تیم ها و جدایی قطعی جان تری در پایان فصل، انقلابش را در ترکیب چلسی شروع کرده است. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد