کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مذاکرات برای تمدید قرارداد کونته ادامه دارد؛ شروط سرمربی ایتالیایی مشخص شد

آنتونیو کونته از رومن آبراموویچ درخواست هایی دارد تا همه چیز مطابق میلش شود و تمدید کند. 

 

آنتونیو کونته که در اولین فصل حضورش موفق شده پیروزی های زیادی را با چلسی به دست آورد و در آستانه قهرمانی قرار گیرد، تمدید قرارداد جدیدی را پیش روی خود می بیند. با این حال رسانه های ایتالیایی از بازگشت کونته به سری آ و هدایت اینترمیلان صحبت می کنند.


به گزارش نشریه تایمز، کونته از آبراموویچ خواسته فعلا تا پایان فصل هرگونه صحبت در مورد تمدید قرارداد را متوقف کند. دلیل اینکار او، تمرکز بر روی قهرمانی در جزیره است. با این حال آینده ادن هازارد، دیگو کوستا و تیبو کورتوا که همگی احتمال جدایی شان وجود دارد، در تصمیم کونته بی تاثیر نیست.


با این حال نشریه توتواسپورت چاپ امروز صبح داستان متفاوتی را منتشر کرد. این نشریه معتقد است که کونته می خواهد با وارد کردن فشار به آبراموویچ، قرارداد بهتری را کسب کند. این مربی ایتالیایی 15 میلیون یورو بند فسخ قرارداد را درخواست کرده در حالی که آبراموویچ می خواهد این رقم به 50 میلیون یورو برسد. مذاکرات در همین راستا فعلا جریان دارد.


کونته بازیکنان جدید می خواهد


توتو اسپورت می گوید کونته بازیکنان جدیدی می خواهد. رایان برتراند، روملو لوکاکو و الکسیس سانچز بازیکنانی هستند که این سرمربی ایتالیایی درخواستش را کرده و یکی از شروط او است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد