کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پل اینس: لوکاکو می تواند به نیمکت نشین تیم های بزرگ لیگ برتر تبدیل شود

پل اینس، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به روملو لوکاکو برای خروج از اورتون هشدار جدی داد. 

 


روملو لوکاکو اخیرا به اورتون اعلام کرده که میخواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. خبرهایی از علاقه تیم سابق او چلسی و منچستریونایتد به این مهاجم تنومند بلژیکی به گوش می رسد. اما پل اینس به لوکاکو هشدار می دهد که ممکن است تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس به صورت ثابت به او بازی ندهند و باید کمی صبر به خرج دهد. 


به گزارش Mirror، هافبک سابق منچستریونایتد، لیورپول و تیم ملی انگلیس درباره انتقال روملو لوکاکو به تیم دیگر گفت:


هنوز جای پیشرفت در اورتون برای لوکاکو باقی مانده است و او باید کمی صبور باشد. شایعاتی مبنی بر علاقه چلسی و منچستریونایتد به او وجود دارد و این ها رو وسوسه می کنند. اما اگر به چلسی برود می تواند نیمکت نشین دیگو کوستا شود و بازی نکند. یا نیمت نشین زلاتان ابراهیموویچ شود. باید در انتخاب خود دقت داشته باشد. هر تصمیمی که بگیرد، باید گفت که تنها 23 سال دارد. هنوز جای کار بسیاری برای او وجود دارد و باید انتخاب درستی انجام دهد. در سن او باید به صورت مداوم بازی کرد. در حال حاضر اورتون باشگاهی نیست که برای قهرمانی رقابت کند اما قطعا رونالد کومان به لوکاکو گفته است که آن ها تنها به تعداد کمی بازیکن برای رقابت در عرصه قهرمانی نیاز دارند.

کومان به شاگردان خود گفته است که با پیروزی در دربی مرسی ساید می توانند به خود افتخار کنند.


صحبتی با بازیکنانم داشتم و به آن ها گفتم که می توانیم فصل خوب خود را تبدیل به فصلی فوق العاده کنیم. اگر می خواهیم به این افتخار برسیم باید در دو بازی بعدی خود در برابر لیورپول و منچستریونایتد عالی عمل کنیم.  

کومان اخیرا با گلایه از مارتین اونیل، گفته بود که او از بازیکنانش در جریان دیدار های ملی به خوبی محافظت نکرده است. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد