کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خینکل: اگر جای آکه بودم در بورنموث می ماندم

هافبک آینده دار چلسی در مورد اوضاع احوال خود و هم تیمی هایش در انگلستان، مصاحبه ای انجام داده است.  
مارکو فن خینکل هافبک هلندی چلسی که به صورت قرضی در پی اس وی آیندهوون توپ می زند‌ گفته است که اگر جای ناتان آکه دیگر بازیکن هلندی چلسی بود‌، در نیم فصل از بورنموث به استمفوردبریج باز نمی گشت.

به گزارش تارنمای گل، فن خینکل گفته است:

وقتی او به چلسی فرا خوانده شد، مشخصا حس افتخار داشت. او در حالی که شرایط در بورنموث برایش به خوبی به پیش می رفت، به چلسی بازگشت. شاید اگر من جای او بودم در آنجا می ماندم. شاید در قراردادش بندی قرار داشت که با آن چلسی وی را برگرداند. حال او اغلب از روی سکوها بازی را دنبال می کند و نه حتی از روی نیمکت. من به شکل مرتب در این مورد با او حرف می زنم. بله، وی ناراحت است ولی این عادی است. ابتدا در هر بازی به میدان می رفت و حالا باید به تمرینات بسنده کند؛ این چیزی نیست که وی در پی آن است.
وی ادامه داد: 

من او را همچون برادر خوب به حساب نمی آورم ولی خب، ما به خوبی یکدیگر را می شناسیم. من در ابتدای حضورم در انگلیس با او با محیط کشور آشنا شدم. بنده با زبان انگلیسی آشنایی دارم ولی داشتن یک راهنما هم چیز خوبی است. من در خارج از زمینه های فوتبالی از او کمک گرفتم. خوب است که یک هموطن در غربت داشته باشید. ناتان بازیکن تیم جوانان بود ولی خیلی زود به تیم اصلی راه یافت. پاتریک فن آنهولت هم آنجا بود و برای همین ما خیلی با هم حرف می زدیم.
وی در پایان در مورد ارتباطش با سایر هم تیمی هایش در چلسی گفت:

با برخی بازیکنان حرف می زنیم و در اینستاگرام یکدیگر را دنبال می کنیم. بعضی مطالب را لایک می کنیم و یا چیزی می گوییم. این خوب است چون می توان به شیوه ای دیگر با هم ارتباط بر قرار کرد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد