کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای تاک اسپورت: چلسی قرارداد ادن هازارد و جان تری را تمدید می کند

گزارش های زیادی در خصوص جدایی این بازیکن منتشر شده است. 

 

گزارش های منتشر شده حاکی از این است که باشگاه چلسی به دنبال تمدید قرارداد با ادن هازارد است.


رئال مادرید که این روز ها گزارش های مختلفی در مورد علاقه اش به ادن هازارد منتشر شده، با پیشنهاد 100 میلیون پوندی به دنبال به خدمت گیری ادن هازارد است. اما آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تیم چلسی شدیداً مخالف این انتقال است و در گفتگو با رومن آبراموویچ مالک روسی باشگاه چلسی، به او گفته است که مطمئن شود که این بازیکن در تابستان از این تیم جدا نخواهد شد.


همچنین خود این بازیکن چند روز پیش اعلام کرد از زندگی در لندن خوشحال است و قصد جدایی از چلسی را ندارد. بازیکن سال 2015 لیگ جزیره در این فصل برای تیم باشگاهی و ملی اش موفق شده 14 گل به ثمر برساند و با بازی های خوب خود، به چلسی در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیره کمک کند. اما منابع Talk sport که نزدیک به باشگاه چلسی هستند، مدعی شدند که چلسی می خواهد با دستمزد 300 هزار پوندی در هفته، قرارداد این ستاره بلژیکی را تمدید کند. همچنین این منابع مدعی شده اند که جان تری نیز قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند تا برای بیستمین فصل، با پیراهن آبی چلسی به میدان برود. 


در حالی که گزارش های زیادی از جدایی جان تری و پیوستنش به تیم دیگری منتشر شده بود، باشگاه چلسی پیشنهاداتی از سوی باشگاه های استوک سیتی و وست هم در ماه ژانویه که برای این بازیکن ارسال شده بود را رد کرد. با وجود تمامی گمانه زنی ها، کونته، جان تری را به عنوان یکی از چهره های مهم باشگاه می داند و خواهان باقی ماندن این بازیکن در چلسی است.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد