کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: بازی با کریستال پالاس خطرناک خواهد بود؛ هازارد مشکلی برای بازی کردن ندارد

سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حاضر شد و درباره دیدار فردای تیمش مقابل کریستال پالاس به صحبت پرداخت.  
چلسی در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس، میزبان کریستال پالاس خواهد بود. سرمربی چلسی، آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

این هفته ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم. دیدار فردا بنا به دلایل بسیاری بازی سختی خواهد بود. بعد از تعطیلات ملی بازی کردن آسان نخواهد بود، برخی بازیکنان با مشکلات و مصدومیت هایی بازگشته اند. باید دو سه شرایط مختلف را بررسی کنم و بعداً تصمیم بگیرم. ما باید مراقب باشیم، این بازی اهمیت بسیاری دارد، فراموش نکنیم که ده بازی تا پایان باقی مانده است و ما امیدواریم که با موفقیتی بزرگ برای باشگاه و هواداران، فصل را به پایان برسانیم. 
کونته افزود:

در گذشته، برای کسب عنوان قهرمانی دو تجربه داشتم، یکی موفق و یکی ناموفق. برای همین می گویم که برای قهرمانی به 21 امتیاز دیگر نیاز داریم. بازی رفت با کریستال پالاس را به یاد دارم، شایسته کسب پیروزی بودیم، امّا برای پیروزی زجر زیادی کشیدیم. آن ها بازیکنان بسیار خوبی دارند، بنتکه بازیکن طراز اولی است، همینطور زاها. تاوزند، کابایه، پانچئون، به نظرم ترکیب بسیار خوبی دارند. جایگاه آن ها در جدول عجیب است. وقتی این همه بازیکن خوب داشته باشید و در چنین جایگاهی قرارداشته باشید، عجیب است، مانند فصل گذشته و چلسی. آن ها سه بازی اخیر را با پیروزی پشت سرگذاشته اند و ما باید با توجه ویژه ای به این بازی نگاه کنیم. 
از کونته درباره این که تابستان گذشته رئال مادرید به ادن هازارد علاقه مند بوده، گفت:

در این رابطه چیزی نمی دانم، همیشه همین را تکرار می کنم، اکنون مهم است که بازیکنانم به حال فکر کنند، نه به آینده، چراکه این می تواند خطرناک باشد. ادن بازیکن چلسی است، ما از در اختیار داشتن او خوشحالیم و او هم از اینکه در کنار ماست خوشحال. مشکلی با او نمی بینم. 
کونته در نهایت تأیید کرد که ادن هازارد فردا می تواند در دیدار مقابل کریستال پالاس بازی کند و از نظر مصدومیت مشکلی ندارد. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد