کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رانیری: نمی خواستم کانته را به چلسی بفروشیم

رانیری معتقد است علاقه ای به فروش کانته به چلسی نداشته است. 

 

کلودیو رانیری سرمربی سابق لستر سیتی معتقد است در تابستان راضی به فروش انگولو کانته به چلسی نبوده است.


رانیری که در اسکای صحبت می کرد در این خصوص گفت:


نمی خواستم کانته را به چلسی بفروشیم. به طور کلی مخالف فروش کانته، محرز و واردی بودم زیرا اعتقاد داشتم این بازیکنان قلب تیم هستند.

به آنها گفتم ما چیزی ساخته ایم و می توانیم آن را ادامه دهیم. معتقد بودم می توانیم در لیگ قهرمانان اروپا کارهایی کنیم. 

رانیری در خصوص کانته ادامه داد:


ما کامبیاسو را از دست داده بودیم و نیاز به جانشینی برای او داشتیم. سعی کردم کامبیاسو را راضی به ماندن کنم اما او گفت که می خواهد برود. در نتیجه به دو گزینه یعنی کانته و یوردی کلاسی رسیدیم. من گفتم کانته و او را انتخاب کردم. دو یا سه بازی از او دیده بودم. در ابتدا از او در پست وینگر استفاده می کردم!  


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد