کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

سمپائولی: دوست دارم تفکراتم را در فوتبال انگلیس پیاده کنم؛ ملاقات من با آبراموویچ فوتبالی بود

سرمربی سویا از اشتیاق خود برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفته است. 

 

خورخه سمپائولی سرمربی آرژانتینی سویا می گوید که کماکان به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ESPN، این مربی که یکی از گزینه های اصلی چلسی برای جانشینی ژوزه مورینیو بود، در ژانویه 2016 ملاقاتی را با رومن آبراموویچ مالک این باشگاه داشت. در نهایت اما این آنتونیو کونته بود که در استمفوردبریج روی کار آمد، تا سمپائولی در قبال لیگ برتر همچنان این گونه حرف بزند:


امیدوارم که بتوانم تجارب و تفکراتم را در انگلیس، جایی که برخی از بهترین مربیان دنیا فلسفه شان را در آن به معرض نمایش گذاشتند، پیاده کنم. مایلم با آن ها رقابت کنم. در حال یادگیری زبان شان هستم اما انجام چنین کاری خارج از انگلیس، زمان بر است. حضور در انگلیس به شما کمک می کند که خیلی راحت تر و در مدت کوتاهی انگلیسی را فرا بگیرید.

وی در مورد دیدار خود با آبراموویچ اضافه کرد:


 یک مکالمه فوتبالی بود که در آن بازیکنان چلسی را بررسی کردیم؛ آن هایی که به جا های دیگر قرض داده شده اند و کسانی که ما برای تقویت خود در تابستان آتی به دنبال شان بودیم. ما در مورد تیم جوانان چلسی و روش های مربیگری در آن تیم صحبت کردیم. گفتگویی بسیار طولانی و پر مایه درباره فوتبال و چلسی بود. آبراموویچ این ورزش را دوست دارد و می خواهد قواعدش را بیاموزد. این که او ساعاتی طولانی برای آن ملاقات ها وقت هزینه می کرد، بسیار با ارزش بود. از این راه توانستم به او نشان دهم که از جوانب مختلف چلسی را می شناسم و البته ایده هایی را درباره آینده آن ها نیز مطرح کردم.

سمپائولی که این روزها حرف از به دست گرفتن هدایت آرژانتین به وسیله او است، همچنین در مورد سویا گفت:


سپاسگزار سویا هستم. ولی لالیگا سه تیم دارد که از سایرین در سطح بالاتری قرار دارند. رقابت برای سایر تیم ها بسیار سخت است و این از ضعف بنیه مالی آن ها سرچشمه می گیرد. در این هنگام مواجه شدن با واقعیت خیلی سخت است. ما تا کنون بهترین فصل تاریخ باشگاه را پشت سر گذاشته ایم و این کافی نیست. برای پایان دادن به مأموریت مان باید تا انتها با رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید بجنگیم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد