کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا: لوکاکو همانند برادر کوچک تر من است؛ بازگشت او به چلسی؟ چرا که نه!

دیدیه دروگبا می گوید که چلسی فوتبالی تهاجمی و بسیار خوب به نمایش می گذارد.  
دیدیه دروگبا، اسطوره ساحل عاجی چلسی که هم اکنون در آستانه خرید باشگاهی در آمریکاست در مصاحبه با اسکای درباره روملو لوکاکو، ستاره اورتون و احتمال انتقال او به چلسی صحبت کرد:

اگر لوکاکو به چلسی برود، این برای باشگاه بسیار خوب خواهد بود. لوکاکو می داند که خانه قبلی اش کجاست و فکر می کنم می خواهد ثابت کند که می تواند در آن جا موفق باشد. او تاکنون فرصت انجام این کار را به دست نیاورده است. چلسی باشگاهی است که لوکاکو وقتی جوان تر بود او در آن حضور داشت. پیوستن دوباره او به چلسی؟ چرا که نه! لوکاکو می خواهد بهترین باشد و برای این هدف تمام تلاشش را می کند. من همیشه او را دعوت به مبارزه می کنم. وقتی روملو یک گل می زند، از او انتظار دارم تا دو گل بزند. ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم. فکر می کنم روملو همانند برادر کوچک تر من است. او یک مرد و بازیکنی بسیار خوب است. 
دروگبا در خصوص وضعیت کنونی چلسی که بسیار خوب است اضافه کرد:

ما واقعا قوی هستیم و فوتبال خوبی بازی می کنیم. چلسی تیمی هجومی است که موقعیت های زیادی خلق می کند و دیدن این چلسی در سطحی که شما از آن انتظار دارید بسیار خوب است.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد