کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نامزدهای کسب برترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس مشخص شدند

شش کاندید کسب عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند. 

 

با نزدیک شدن به پایان فصل، شش نامزد کسب عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر انگلیس در فصل 17-2016 مشخص شدند که نام دو بازیکن از چلسی و یک بازیکن از تیم های منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و اورتون به چشم می خورد.


به نقل از ESPN، شش نامزد کسب این جایزه مشخص شدند و ادن هازارد و انگولو کانته از چلسی، زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد، الکسیس سانچز از آرسنال، هری کین از تاتنهام و روملو لوکاکو از اورتون در این لیست حضور دارند. اکنون به مروری کوتاه از عملکرد نامزدهای انتخاب شده می پردازیم.


ادن هازارد

ستاره بلژیکی چلسی در این فصل بسیار درخشان ظاهر شده و از عوامل موفقیت تیمش بوده است. هازارد در فصل 14-2013 به عنوان برترین بازیکن جوان لیگ انگلیس انتخاب شد و فصل بعد نیز عنوان برترین بازیکن فصل انگلیس را از آن خود کرد. وی که فصل پیش بسیار کم فروغ ظاهر شد، حالا این فرصت را دارد تا برای دومین بار برترین بازیکن لیگ انگلیس شود.

انگولو کانته

کانتهانگولو کانته، هافبک فرانسوی و موثر چلسی ، در این فصل نیز عالی کار کرده و این فرصت را دارد تا اولین بازیکنی باشد که با دو تیم مختلف در دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است. اگرچه مارک شوارتزر، دروازه بان استرالیایی نیز دو فصل پیاپی با دو تیم مختلف قهرمان شده اما چون وی فصل گذشته برای لسترسیتی به میدان نرفت، رکورد او به صورت رسمی به حساب نمی آید.

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتانزلاتان ابراهیموویچ در سن 35 سالگی نیز همچنان به درخشش ادامه می دهد و وی در 27 بازی تیمش در لیگ برتر موفق به زدن 17 گل شده است. وی همچنین در جام اتحادیه و لیگ اروپا نیز گل های مهمی برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و به نوعی بهترین بازیکن منچستریونایتد در این فصل بوده است.

الکسیس سانچز

الکسیس سانچزاگرچه آرسنال فصلی بسیار بد را سپری می کند اما بدون الکسیس سانچز فصل آرسنال می توانست فاجعه بارتر باشد. ستاره شیلیایی، در این فصل 18 گل و 9 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است و از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بوده است.

هری کین

هری کین، ستاره تاتنهام که در فصل 15-2014 برترین بازیکن جوان لیگ برتر شد و همچنین در فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد، در این فصل 19 گل برای تیمش به ثمر رسانده و از ارکان اصلی موفقیت تیمش بوده است. علی رغم مصدومیت های فراوان کین به عملکرد عالی خود ادامه می دهد.

روملو لوکاکو

ستاره بلژیکی اورتون در این فصل با زدن 23 گل آقای گل فعلی لیگ برتر است و در این فصل شش پاس گل نیز به ثبت رسانده است. تیم های زیادی خواهان جذب لوکاکو در تابستان آینده هستند.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد