کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: قلب من همیشه در ایتالیا است؛ سبک پنالتی زدن زاتزا همین است

سرمربی چلسی گفت احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا وجود دارد و در مورد پنالتی سیمونه زاتزا شوخی کرد. 

 

پیو و آمدئو دو کمدین مشهور ایتالیایی در برنامه خود با چهره های معروف ایتالیا دیدار و گفتگو می کنند.  روال این برنامه طوری است که این دو نفر سراغ چهره های معروف ایتالیایی می روند که در خارج از ایتالیا زندگی می کنند و از آنها غذا و جای خواب می خواهند. چهره های سابقی که در این گفتگو شرکت کرده اند، فابیو کاناوارو، ماریو بالوتلی و سباستین جووینکو بوده اند اما در آخرین برنامه این دو کمدین به لندن رفتند تا با آنتونیو کونته سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا صحبت کنند. کونته در بخشی از این برنامه طنز گفت:


شش ماه طول کشید تا انگلیسی ها مرا تحسین کنند و حالا شما دو نفر به سراغ من آمده اید. 


کونته در پاسخ به اینکه آیا در لندن خوشحال است یا خیر، با حالت دو دلی گفت:


خوب است...


آیا دوست دارید به ایتالیا بازگردید؟ 


البته. قلب من همیشه در ایتالیا است. 


اما هیچکس نمی تواند از عهده دستمزد شما بر آید!


هنوز مالکان جدید نیامده اند؟


اشاره کونته به اینتر و میلان بود که اخیر مالکان خود را تغییر داده اند. پیو و آمدئو با همسر و فرزندان کونته شام خوردند. بعد از کونته در مورد پنالتی سیمونه زاتزا در یورو 2016 پرسیدند. وی جواب داد:


بعد از آن به بازیکنان چه گفتم؟ خب من عادت ندارم صحبت های رختکن را در بیرون بازگو کنم. زاتزا؟ این هم سبک پنالتی زدن او است. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد