کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

در پاسخ به شایعات حضور در اینتر؛ کونته: در انگلیس خوشحالم

آنتونیو کونته یک بار دیگر شایعات مبنی بر احتمال پیوستنش به اینتر را تکذیب کرد. 

 

پس از پیروزی روز گذشته‌ی چلسی مقابل اورتون، آنتونیو کونته بار دیگر با پرسشی در مورد احتمال پیوستنش به اینتر صحبت کرده است. وی به اسکای ایتالیا گفت:


این مسئله را درک نمی‌کنم. من شرایط خیلی خوبی در انگلیس دارم. من، بازیکنانم و کادر باشگاه کاملا روی این مسئله متمرکز هستیم. ما قصد داریم اتفاقات مهمی را به وجود بیاوریم. دیگر کافیست؛ شما همیشه همین سوال را از من می‌پرسید.

گفتنی است با نتایج ضعیفی که اخیرا اینتر گرفته است، سران باشگاه قصد دارند در صورت امکان یک نفر از بین سیمئونه و کونته را به خدمت بگیرند. هرچند که با دور از دسترس بودن این دو گزینه، احتمالا نراتزوری فصل آینده نیز با پیولی ادامه خواهد داد.


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد