کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: برای قهرمانی در لیگ برتر متمرکز هستیم؛ شایعات نقل و انتقالات برایم مهم نیستند

سرمربی چلسی کیلیان ام باپه را یک بازیکن با استعداد دانست. آنتونیو کونته، سرمربی چلسی که تیمش را در آستانه قهرمانی در لیگ برتر جزیره می بیند، در آستانه دیدار برابر میدلزبرو در لیگ برتر مصاحبه ای با SFR Sport انجام داد:  
توافق دیگو کوستا و تیانجین چین؟ چیزی در این مورد نمی دانم. برای هر بازیکن و هر شخصی که در چلسی کار می کند، تمرکز روی زمان حال بسیار مهم است زیرا این زمان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. زمان حال مهم تر از آینده است و باید متمرکز و منسجم باشیم تا برای پنج بازی پیش رو در لیگ و جام حذفی آمادگی خود را حفظ کنیم. نگران نیستم. بازیکنانم را هرروز می بینم و تمرکز و انسجام درست در کار آن ها را متوجه می شوم. چهار بازی تا دست یابی به هدفی فوق العاده باقی مانده و فراموش نکنید که فصل را با مشکلات متعددی آغاز کردیم اما اکنون در آستانه قهرمانی در لیگ برتر هستیم. جام حذفی و لیگ برتر دو هدف بسیار بسیار مهم برای ما هستند و این دو چیز مهم ترین اهداف ما هستند. گمانه زنی ها و اخبار برای من اهمیتی ندارند. 

کونته در خصوص وضعیت مصدومان تیمش افزود:

 کورتوا امروز تمرین کرده و مشکلی ندارد. در این هفته درباره وضعیت داوید لوییز و انگولو کانته دچار مشکل شدیم. سه روز تا آغاز مسابقه برابر میدلزبرو باقی مانده است. شرایط را در خصوص آن ها بررسی خواهم کرد و بهترین تصمیم را خواهم گرفت.
سرمربی چلسی درباره کیلیان ام باپه، پدیده فرانسوی موناکو نیز صحبت کرد:

 دوست ندارم در خصوص بازیکنان سایر تیم ها صحبت کنم اما در این خصوص فکر می کنم که اگر بگویم ام باپه یک استعداد بسیار خوب است، طبیعی باشد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد