کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنری: می گویند تاتنهام همه چیز را از دست داد اما آنها هرگز صدرنشین نبودند که چیزی را از دست بدهند

آنری معتقد است رقابت بر سر فتح لیگ برتر تا زمان مسجل شدن قهرمانی چلسی ادامه خواهد داشت.شکست 1-0 جمعه شب تاتنهام برابر وست هم ضربه سنگینی به این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر زد اما تیری آنری معتقد است رقابت هنوز ادامه دارد.   

به گزارش دیلی میل، اسپرز با این شکست حالا با چهار امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به چلسی صدرنشین در رده دوم است و در حالیکه تنها سه هفته تا پایان رقابت های فصل لیگ برتر مانده بسیاری کار قهرمانی آبی های لندن را تمام شده می دانند. اسطوره فرانسوی که در شبکه اسکای این مورد صحبت می کرد گفت:


هنوز باید منتظر پیروزی چلسی در دو بازی بعدی شان بمانیم. مردم می گویند تاتنهام همه چیز را از دست داد اما باید صدرنشین باشید که همه چیز را از دست بدهید. آنها هیچوقت صدرنشین نبوده اند؛ نه سال گذشته و نه این فصل. آنها هم سال گذشته و هم امسال یک رقابت به وجود آوردند اما هرگز چیزی را از دست ندادند.

وی درباره پیروزی غیر منتظره چکش ها گفت:


چه اتفاقی افتاد؟ خیلی چیز ها اما به طور خاص وست هم اتفاق افتاد. باید به آنها تبریک گفت. عالی بودند. همه تیم آنها باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد. آنها تلاش کردند و همه چیز برای شکست دادن تیمی مثل تاتنهام سر جایش بود و موفق به این کار شدند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد