کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: می خواهم مدت طولانی در چلسی بمانم؛ پول مهم است اما همه چیز پول نیست

آنتونیو کونته گفت به دلایل مشخص می خواهد در چلسی بماند.  
آنتونیو کونته در این فصل عملکرد بسیار خوبی همراه با چلسی داشته و تنها یک پیروزی تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله دارد. اگر چلسی جمعه موفق شود وست برومویچ را شکست دهد می تواند قهرمانی خود را جشن بگیرد. چندی قبل در برخی رسانه ها گفته شده بود ممکن است کونته به فوتبال ایتالیا و اینتر بازگردد و با اخراج استفانو پیولی این شایعات قوت گرفت. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری در این مورد گفت:

من قراردادی دو ساله با چلسی دارم. منطق می گوید زمانی که کارتان را در یک باشگاه جدید شروع کرده اید، میل شما این است که برای مدت طولانی بمانید. مطمئنا این خواسته من است. حالا نکته مهم این است که به اهدافمان برسیم. تا اینجا آمده ایم و باید کار را تمام کنیم. باید آماده باشیم تا قدم آخر را نیز برداریم و قهرمانی خود را جشن بگیریم. 
آیا به اینتر نمی روید؟

باز هم صحبت های خودم را تکرار می کنم. من یک قرارداد 2 ساله با چلسی دارم و می خواهم این را هم برای خودم و بازیکنانم تکرار کنم که بسیار مهم است که در حال حاضر تمرکز کنیم. لحظه بسیار مهمی است. طبیعی است که برای من و سایر بازیکنان شایعات زیادی منتشر شوند اما ما نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. در حال حاضر زمان بسیار مهمی برای ماست. 
گفته می شود چلسی می خواهد پیشنهاد مالی بسیار بزرگی به کونته ارائه دهد تا قراردادش را تمدید کند و قول داده در نقل و انتقالات خریدهای بزرگی داشته باشد. کونته در این مورد گفت:

پول در فوتبال مهم است اما همه چیز پول نیست. زمانی که به سطح بالا در فوتبال می رسید تنها پول می تواند ارزش شما را نشان دهد اما به نظر من مهم نیست. شما سعی می کنید مدتی طولانی به عنوان بازیکن در فوتبال سطح بالایی داشته باشید و در مربیگری هم به سطح خوبی برسید. فکر نمی کنم پول به این مهمی باشد. مهم این است که در این باشگاه موفق شوید و تاریخ سازی کنید. پول مهم است اما همه چیز نیست. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد