کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ اینتر مذاکراتش را با پوچتینو آغاز کرده است

سران اینتر تلاش می کنند سرمربی موفق تاتنهام را به تیم خود بیاورند. 

 سران اینتر در حال پیدا کردن سرمربی جدید بعد از اخراج استفانو پیولی هستند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو در حالی که اینتر در انتظار یک جواب قطعی از مربیانی مثل کونته یا سیمئونه است، لئوناردو ژاردیم، سرمربی موفق موناکو را هم به عنوان یک احتمال در نظر گرفته است.


اگرچه گزینه ای که اینتر به شدت به آن علاقه مند شده، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی و موفق تاتنهام هاتسپر است. پیرو آسیلیو، مدیر باشگاه مدت زیادی است که دوست دارد با پوچتینو کار کند. والتر ساباتینی هم که چند روز قبل به عنوان مدیر فنی اینتر انتخاب شد، طرفدار پوچتینو است. به گزارش دی مارتزیو، سرمربی تاتنهام که بندی در قراردادش دارد که می تواند از این تیم جدا شود، در حال سبک سنگین کردنِ پیشنهاد هدایت اینتر است. سران اینتر آماده اند به پوچتینو سالانه ۱۰ میلیون یورو حقوق دهند، تقریبا دو برابر دستمزدی که پوچتینو در لندن می گیرد.


مسئولان تاتنهام در صورتی که پوچتینو به اینتر پاسخ مثبت دهد، ادی هاو را به عنوان جانشین در نظر خواهند گرفت. همچنان لوچانو اسپالتی با وجود اینکه آ اس رم امیدوار است یک فصل دیگر او را نگه دارد، عملی ترین گزینه برای اینتر به نظر می رسد. باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این گزینه ها با اینتر به توافق می رسند.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد