کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: با خوش شانسی قهرمان نشدیم؛ قهرمانی در اولین فصل حضورم در لیگی متفاوت راحت نبود

سرمربی چلسی از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می گوید.چلسی با پیروزی در خانه وست برومویچ آلبیون، قهرمانی اش را در لیگ برتر مسجل کرد.   آبی پوشان لندن حالا با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به تاتنهام، تیم دوم جدول جشن قهرمانی می گیرند. سرمربی چلسی در گفتگو با اسکای اسپورت پس از این  بازی گفت:

این دستاوردی فوق العاده برای بازیکنان است. از آن ها به خاطر تعهد کاریشان تشکر می کنم. آن ها نگرش فوق العاده ای از خود به من نشان داده اند و با هم تلاش کردیم کاری فوق العاده انجام دهیم. باید خوشحال و راضی باشیم. فکر کردم هازارد و پدرو خسته اند و نیاز به انرژی بیشتری داریم، میچی با گلی که زد پاسخم را به خوبی داد. فوق العاده بود. ساده نیست که در اولین فصل از حضورم در انگلیس، در لیگی متفاوت، در تیمی متفاوت، با عادات فوتبالی متفاوت، با زبان گفتاری متفاوت، قهرمان شوم. 
کونته درباره تغییر سیستم چلسی به 3-4-3 گفت:

آن تغییر سیستم فصل ما را عوض کرد. ما نیاز به تغییری داشتیم که مناسب تیم ما باشد. می دانستم که می توانیم با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، با این سیستم بازی کنیم. خوش شانس نبودیم، کار فوق العاده ای انجام دادیم. فصل فوق العاده ای بود، امّا اکنون به فتح جام حذفی نیز فکر خواهیم کرد. تمام بازی ها به گونه ای احساس می کنم که خودم هم در زمین حضور دارم. میل و اشتیاق خودم را نشان می دهم. من این هستم، واقعیت آنتونیو کونته همین است. چه در گذشته، چه اکنون و چه در آینده، همیشه در لحظات بد و خوب کنار بازیکنانم خواهم بود و کنار هم جام های زیادی را فتح خواهیم کرد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد