کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای رسانه های ترکیه: آرسنال و چلسی با 24 میلیون پوند به دنبال جذب آردا توران هستند

دو باشگاه آرسنال و چلسی به دنبال جذب آردا توران هستند.  
گفته می شود چلسی هم به جمع علاقه مندان به خرید آردا توران اضافه شده است. کاپیتان تیم ملی ترکیه، یکی از اهداف آرسنال برای نقل و انتقالات تابستان است.

بنا به گزارش CNN Turk، انتظار می رود آردا توران این تابستان بارسلونا را ترک کند. توران 30 ساله این فصل به اندازه کافی برای بارسلونا بازی نکرد. به علاوه اینکه، ارنستو والورده هم چراغ سبز را برای فروش او نشان داده است.

علاوه بر آردا توران، انتظار می رود رافینیا، پاکو آلکاسر، لوکاس دینیه، ماسیپ و جرمی متئو هم این تابستان بارسلونا را ترک کنند.

روزنامه کاتالانی اسپورت هم مدعی شده است که بارسلونا آماده فروش مرد ترکیه ای است. آردا توران علاقه مند است تا در لیگ جزیره بازی کند و چندی پیش هم خانه ای در لندن خریداری کرد که فاصله چندانی تا استمفورد بریج ندارد.

توران همه جام های داخلی اسپانیا و ترکیه را برده است و فاتح لیگ اروپا و سوپرجام اروپا هم شده است. آردا توران می تواند اولین ترکیه ای تاریخ باشد که به چلسی می رود. او همچنین می تواند دومین ترکیه ای تاریخ باشد که پس از مسوت اوزیل راهی آرسنال می شود.

طرفداری
نظرات 1 + ارسال نظر
soroush چهارشنبه 10 خرداد 1396 ساعت 15:59

بابا این بازیکنایی که قبلا دنبالشون بودیم رفتن یه تیم دیگه با شکست مواجه شدن رو به نظرم نباید بگیریم.نمونش فالکائو چه قدر دنبالش بودیم؟آخرش رفت منچستر بعد شکست خورد مجبور شد بیاد چلسی.الآن م همین توران اونموقع هم دنبالش بودیم رفت بارسا.البته من از نظر کیفیت نمیگم.چون کیفیت هر دوتاشون بالاست.از نظر غرور میگم.احساس میکنم غرور باشگاه اینجوری لطمه میخوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد