کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اورتون برای فروش لوکاکو 100 میلیون پوند می خواهد

اورتون در صورتی با خروج لوکاکو موافقت می کند که پیشنهادی 100 میلیون پوندی دریافت کند. 
اورتون به لوکاکو قول داده است در صورتی که پیشنهاد مناسب به دستشان برسد، با خروج وی مخالفت نخواهند کرد.   لوکاکو اواخر فصل قبل بود که اعلام کرد قصد تمدید قراردادش را ندارد و می خواهد گودیسون پارک را ترک کند، حالا اورتون با فروش وی مخالف نیست ولی برای این ستاره بلژیکی، 100 میلیون پوند می خواهد. رایولا مدیر برنامه لوکاکو در مورد آخرین شرایط موکلش چنین گفته است:

لوکاکو این قول را از سران اورتون گرفته است که اگر باشگاهی مناسب به سراغش آید، اورتون را ترک کند. در حال حاضر هنوز به طور رسمی هیچ مذاکره ای با هیچ باشگاهی انجام نداده ایم، اما شنیده هایم حاکی از ان است که باشگاه هایی با اورتون تماس خواهند گرفت. اگر مبلغ مناسب از نظر اورتون پیشنهاد شود و باشگاهی مناسب این پیشنهاد را ارائه دهد، لوکاکو آماده قدم بعدی در دوران حرفه ایش است. فکر می کنم طی دو سال مبلغ 100 میلیون پوند، برای بازیکنی که در طول فصل قبل 24 گل زده است، مبلغ زیادی نباشد.

گفته می شود منچستریونایتد و چلسی علاقه مند به جذب لوکاکو هستند.

 وبسایت نود
نظرات 2 + ارسال نظر
hadi جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 13:04

100 میلیون پوند خیلی زیاده!
بهتره از خریدش منصرف بشیم .

soroush جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 12:40

دهنِ اورتون سرویس.دهنمون رو آسفالت کرده.من نمیدونم مگه اینا توهم زدن؟عجب اشتباهی کردیم به اورتون فروختیمش.مگه یه یند تو قراردادِ اورتون با چلسی نبود که باعث میشد قیمت لوکاکو واسه ما کم تر بشه؟رایولا هم چاقی زده به سرش.مردک دیوانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد