کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مرتنز: چلسی به جذب من علاقه مند بود اما من نمی خواهم ناپولی را ترک کنم

این بازیکن 30 ساله، در این فصل از رقابت های سری آ موفق شد 28 گل به ثمر برساند.
دریس مرتنز، مهاجم بلژیکی تیم ناپولی مذاکره مدیر برنامه هایش با تیم چلسی را تایید کرده است اما می گوید از ناپولی جدا نخواهد شد.   
این بازیکن ریز نقش و سرعتی که به طور مداوم با انتقال احتمالی به لیگ جزیره لینک می شود، مذاکرات با چلسی را تایید کرد. جدا از تیم چلسی، منچستر یونایتد نیز یکی از باشگاه های خواهان این بازیکن 30 ساله است. این بازیکن که در این فصل از رقابت های سری آ در پست مهاجم بازی کرد و توانست 28 گل برای ناپولی به ثمر برساند، به تازگی قراردادش را به مدت 3 سال با این تیم تمدید کرد. به نقل از اسکای اسپورتس، مرتنز می گوید:

بله، چلسی در کنار سایر تیم ها به جذب من علاقه مند بود اما من هیچ وقت قصد ترک ناپولی را نداشته ام. این فصل، واقعاً خوب بود. می خواهم برای فصل آینده، حتی از این هم بهتر شوم. بله، در قرارداد من بند جدایی وجود دارد اما من در ناپولی خوشحال هستم. می خواهم در این تیم بمانم. من از ایتالیا خوشم می آید و می خواهم در آنجا بمانم. آن ها واقعاً خوب با من برخورد می کنند. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد