کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: به قرارداد جدیدی در چلسی نیاز دارم؛ از آمدن لوکاکو استقبال می کنم

دروازه بان توانمند چلسی آینده خودش را در تیم آنتونیو کونته می بیند.

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی چلسی نه تنها قصد جدایی از این تیم را ندارد، بلکه در پی تمدید قراردادش با این باشگاه هم هست.  

به گزارش اسکای، خانواده کورتوا در مادرید اقامت دارند و در این شرایط عجیب نیست که بشنویم او یکی از گزینه های رئال مادرید برای پست دروازه بانی است. با این حال یار پیشین اتلتیکو مادرید از حضور در لندن خرسند و راضی است.


بسیار راضی هستم و شکی نیست که (در چلسی) خواهم ماند. دو سال دیگر قراردادم به اتمام می رسد و روشن است که به قرارداد جدیدی نیاز دارم. مهم این است که با کشورم فصل را به خوبی به پایان ببرم و سپس شاید چلسی با مدیربرنامه هایم وارد گفتگو شود. اگر قرارداد خوبی باشد، بسیار خوشحال خواهم شد که آن را امضا کنم. 

کورتوا که هم اینک برای بازی تیم ملی کشورش برابر جمهوری چک و استونی به ترتیب طی یک بازی دوستانه و یک بازی از سری بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 در اردوی شیاطین سرخ به سر می برد، همچنین از احتمال هم تیمی شدن با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی حال حاضر اورتون در استمفوردبریج گفت: 


روملو بازیکنی عالی است و پس اگر وی تصمیم بگیرد که به چلسی برود و یا چلسی برای جذب وی اقدام کند، خوشحال خواهم شد که در تاریخ 1 جولای او را در رختک تیم مان ببینم. به نظرم اگر پیشنهاد مناسبی باشد، او خواهد رفت. تصمیم گیری با خود اوست.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد