کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ لوکاکو با یک باشگاه نامشخص به توافق رسیده است

مهاجم بلژیکی اورتون از توافق با تیمی جدید خبر داده، اما نام آن را فاش نکرده است. آبی های لندنی، محتمل گزینه هستند. 

 روملو لوکاکو، مهاجم باشگاه اورتون و تیم ملی بلژیک، فاش کرده است که با "یک باشگاه دیگر" به توافق رسیده است، هرچند نام باشگاه و زمان رسمی شدن این انتقال را ذکر نکرده است. او صرفاً بیان کرده است که اکنون آسوده است، زیرا می داند که مسیر آینده اش به چه سمت و سویی خواهد بود.


به گزارش سایت Sky Sports، لوکاکو که اکنون در کمپ تیم ملی بلژیک به سر می برد، درباره وضعیت کنونی اش اظهار داشته:


مدیر برنامه هایم [مینو رایولا] می داند که چه اتفاقی قرار است بیفتد و من هم می دانم. من آسوده هستم و با آن باشگاه نیز به توافق رسیده ایم. ما آرام هستیم و حداقل مسیری داریم که می خواهیم در آن گام برداریم. من فقط می خواهم برای چند روز استراحت کنم و سپس خودم را برای فصل آینده آماده کنم. می خواهم تعطیلاتم را کامل سپری کنم تا همه چیز را به سطح بالاتری ارتقا دهم و بهتر از چیزی باشم که در سال گذشته نشان دادم.


روملو لوکاکو همچنین تاکید کرد که می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد. چلسی یکی از تیم هایی است که به شدت خواهان جذب لوکاکو بوده است. این مهاجم گلزن در ادامه صحبت هایش گفت:


ما اکنون در حال مذاکره با این باشگاه هستیم. مهم ترین چیز این است که من می خواهم جام کسب کنم. چیزی که بیش از همه دوست دارم، بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا و تلاش برای این است که یک بار در لیگ برتر قهرمان شوم- و اگر چند بار باشد که چه بهتر. این زیباترین چیز ممکن خواهد بود. این موضوع در پیشرفت من به عنوان یک بازیکن مهم خواهد بود. نمی خواهم در سطح یکنواختی بمانم. می خواهم پیشرفت کنم و می دانم که این کار را باید در کجا انجام دهم. 


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد