کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ دیگو کوستا:‌ کونته به دلیل نامشخصی من را نمی خواهد؛ قطعا از چلسی می روم

داستان مهاجم اسپانیایی در چلسی به پایان رسید.  
در حالی که چند ماه قبل دی مارتزیو، پرده از درگیری شدید کونته و کوستا برداشتیم، حال داستان کاملا روشن می شود. در زمستان سال گذشته گفتیم که بعد از اینکه کونته متوجه می شود کوستا به خاطر پیشنهاد چین می خواد از این تیم برود، با فریاد به او می گوید گورت را گم کن. با این حال با توجه به شرایط حساس چلسی در میانه فصل، تصمیم می گیرد همه چیز را کنترل کند.

وضعیت نسبتا آرام پیش رفت و حتی با اینکه کوستا در نیم فصل دوم افت محسوسی داشت، کونته از او حمایت کرد و مهاجم اسپانیایی حتی گفت می خواهد همچنان در چلسی بماند. اگرچه، آنتونیو کونته به مانند روزهایش در ایتالیا، چیزی را فراموش نمی کند. 

دیگو کوستا لحظاتی قبل در مصاحبه با اسکای گفت:

قطعا چلسی را ترک می کنم. کونته برایم پیغام فرستاده است که دیگر من را نمی خواهد! نمی دانم چرا. به باشگاه چلسی گفتم که دیگر با این پیام نمی توانم بمانم. حالا باید به دنبال تیم جدیدی باشم و بازی کنم. به همین راحتی! نمی دانم. شاید حتی فصل بدی داشتم که او دیگر مرا نمی خواهد!

با توجه به اینکه اتلتیکو مادرید محروم است و نمی تواند کوستا را برگرداند، شاید میلان بتواند این کار را انجام دهد! 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد