کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هالند: انگلیس در دیدار برابر ایسلند رهبر نداشت؛ 46 سال سن دارم اما تا الان انگلیس را در فینال ندیده ام

کمک مربی تیم ملی انگلیس معتقد است سه شیر ها در دیدار برابر ایسلند در رقابت های یورو 2016، فاقد رهبری بودند.  
استیو هالند، کمک مربی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس در خصوص دیدار تیم های ایسلند و انگلیس در رقابت های یورو 2016 صحبت کرده است. 

به نقل از ESPN، این مربی که بیشتر فعالیت مربیگری اش در چلسی بوده است، در خصوص شکست سه شیر ها در رقابت های یورو 2016، می گوید:

رم هم در یک روز ساخته نشد (کار های مهم، به زمان نیاز دارند). اولین کاری که باید انجام بدهیم، شناختن آخرین عملکرد تیم ملی انگلیس در دیدار برابر ایسلند است که هیچ کس انتظار آن را نداشت. ما باید تلاش کنیم تا نسبت به آن دیدار، بهتر عمل کنیم. بازی 0-1 به نفع شما است و همه چیز، خیلی خوب به نظر می آید که ناگهان بنگ بنگ! 1-2 عقب می افتید. بازی 1-2 شده است و شما به بازیکنان نگاه می کنید و با خودتان می گوید:" لعنتی! آن ها کجا رفته اند؟ رهبران تیم کجا هستند؟ رهبری کجا رفته است؟". این لحظه پر فشاری است. چه کسی پا پیش می گذارد؟ برای من اینگونه بود که انگار آن ها حضور نداشتند. 
وی در خصوص تمرینات سه شیر ها می گوید:

تمرینات مختلفی را پشت سر می گذاریم که از لحاظ فیزیکی، شاید چالش برانگیز نباشند. اما فرصتی برای برخی از بازیکنان است که پا پیش بگذارند، رهبری و مسئولیت پذیری را یاد بگیرند و تیم را سازمان دهی کنند. آن ها از منطقه های راحت و دلپذیرشان خارج شده اند. بازیکنان از اینکه به آن ها گفته بشود که چه کار انجام دهند، احساس خوبی نداشتند و در حالی که تحت فشار بودند، تصمیم گیری می کردند.   
هالند در مورد چلسی می گوید:

هشت سال از بهترین سال های زندگی ام را در چلسی بودم. تجربه های فوق العاده ای کسب کردم که در برخی از باشگاه های جهان می تواند آن ها را به دست بیاورید. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ جزیره. اما نمی خوهم بگویم که در آنجا، یک آچار فرانسه بودم. من 46 ساله ام، اما تا الان انگلیس را در یک فینال ندیده ام. پسر من 18 ساله است و تا الان، انگلیس را در یک نیمه نهایی ندیده است. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد