کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکا: دیگو کوستا برای پیوستن به اتلتیکو مادرید حاضر است تا سال 2018 از میادین دور باشد

کوستا پیشتر گفته بود که چلسی را فقط برای پیوستن به اتلتی ترک خواهد کرد و حالا باید چلسی را ترک کند.  
دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی چلسی که به تازگی اعلام کرده قطعا از این تیم جدا خواهد شد، تصمیم دارد به خاطر پیوستن به اتلتیکو مادرید، شش ماه از میادین به دور باشد.

به گزارش marca، «چهار تا پنج ماه دور از میادین بودن پیچیده است اما مردم می دانند که من عاشق اتلتیکو مادرید و زندگی در مادرید هستم.» این یکی از جملات دیگو کوستا پس از بازی دوستانه اسپانیا مقابل کلمبیا بود. این را به جملات اخیرش درباره عدم علاقه کونته به او و جدایی قطعی‌اش از چلسی که اضافه کنید، اتلتیکو مادرید را به عنوان محتمل‌ترین مقصد دیگو خواهید یافت.

کوستا که رابطه بسیار بسیار خوبی با دیگو سیمئونه دارد،  تصمیم دارد برای بازگشت به اتلتیکو مادرید، شش ماه از میادین دور باشد و از سال 2018 به رقابت بازگردد. در صورتی که او رسما به اتلتی بپیوندد، می‌تواند برای مدتی طولانی زیر نظر اسکار اورتگا، بدنساز اتلتی که اعتماد بسیار زیادی به او دارد، تمرین کند و بار دیگر به لحاظ فیزیکی به بهترین فرمش برسد. دیگو تمرینات اختصاصی‌اش را از جولای یا آگوست آغاز خواهد کرد.

این تصمیم گرچه ممکن است تا حدودی ریسک باشد اما کوستا می‌داند که می‌تواند در اوج فشردگی رقابت‌ها به میادین برگردد و از آنجایی که بسیار بیشتر از دیگر بازیکنان استراحت کرده، تاثیرگذارتر هم ظاهر شود تا بتواند با نمایش‌های خوبش، حضوری ثابت در ترکیب اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشد. زمانی که کوستا به میادین برگردد، اتلتیکو مادرید در موقعیتی بسیار حساس در هر سه تورنمنت فصل قرار خواهد داشت.

حالا که جدایی کوستا قطعی شده، جدا کردنش از چلسی راحت‌تر از سال گذشته خواهد بود. از آن طرف چلسی کاملا بی سر و صدا در حال مذاکره و نهایی کردن خریدهایش است. گفته می‌شود لوکاکو جانشین کوستا در تیم کونته خواهد شد. باید دید سرنوشت کوستا چه خواهد شد. این روزها از میلان هم به عنوان دیگر تیم خواهان دیگو نام برده می‌شود.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد