کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

غیررسمی؛ الکس ساندرو به چلسی پیوست؛ مدافع برزیلی، گران ترین مدافع تاریخ فوتبال!

الکس ساندرو می تواند فوتبالش را زیر نظر آنتونیو کونته دنبال کند. 

 الکس ساندرو احتمالا فوتبالش را در چلسی ادامه خواهد داد. مدافع چپ و ۲۶ ساله باشگاه یوونتوس مورد توجه شدید آنتونیو کونته و تیم انگلیسی قرار داشت و سرمربی ایتالیایی نسبت  به امضای قرارداد با ساندرو، علاقه زیادی از خود نشان داد.


به گزارش اسکای ایتالیا، چلسی پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی برای مدافع یوونتوس ارائه کرد و تیم تورینی همچنان علاقه ای به قبول کردن آن نداشت اما از آنجا که خود بازیکن در نهایت تصمیم گرفته یوونتوس را ترک کند، ماروتا مشکلی با قبول این پیشنهاد ندارد. یوونتوسی ها قصد داشتند قرارداد ساندرو را تمدید کنند اما این بازیکن به باشگاه اعلام کرده که می خواهد راهی لندن شود.


ویژگی دانستن زبان ایتالیایی به ساندرو کمک خواهد کرد که رابطه بهتری با کونته داشته باشد. الکس ساندرو که در تابستان ۲۰۱۵ با قیمت ۲۶ میلیون یورو از پورتو خریداری شد، حالا با انتقال  ۷۰ میلیون یورویی به عنوان گران ترین مدافع چپ و البته به صورت کلی، گران ترین مدافع تاریخ فوتبال شناخته خواهد شد. یوونتوس سال گذشته هم گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به منچستریونایتد فرستاد که این جواهر فرانسوی آمار ۹ گل و ۶۶ پاس گل(۵ گل و ۴ پاس گل در لیگ) را در ۵۰ بازی برای شیاطین سرخ به ثبت رساند. الکس ساندرو می تواند در چلسی حقوقی ۷۷ میلیون یورویی دریافت کند که با حقوق ۳ میلیون یورویی امروزش در یوونتوس تفاوت زیادی دارد. ماروتا پیشنهاد تمدید قرارداد ۵.۵ میلیون یورویی به وی ارائه کرده بود.


انتظار می رود چلسی طی ساعات آینده بر سر جزییات توافق، با یوونتوس به نقطه مشترک برسد تا همه چیز تمام شود. ساندرو در مسابقات فصل گذشته به عنوان مدافع چپ، ۳ گل و ۷۷ پاس گل در کارنامه اش ثبت کرد که یک پاس گل آن مربوط به لیگ قهرمانان اروپا و ۳ گل و ۴۴ پاس گل آن به سری آ بر می گردد. ساندرو ۴۳ بار فصل گذشته پیراهن یوونتوس را بر تن کرد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد