کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

برتراند ترائوره: از چلسی جدا شدم چون می دانستم فرصت بازی کردن را به دست نخواهم آورد

ترائوره برای جلوگیری از نادیده گرفته شدن دوباره در استمفوردبریج، راه فرانسه را در پیش گرفت.  
برتراند ترائوره مهاجم بورکینافاسویی چلسی که به تازگی به المپیک لیون پیوسته است، دلیل جدایی اش از جمع آبی پوشان لندنی را قرار نگرفتن فرصت لازم برای بازی کردن عنوان کرد.

به گزارش تارنمای گل، ترائوزه که در سال 2013 از اوسر به چلسی پیوست، تنها 16 بار برای این تیم به میدان رفت و دو فصل را به شکل قرضی در تیم های ویتسه و آژاکس سپری کرد. وی در نهایت در انتقالی 8.8 ملیون پوندی به لیون پیوست، تا این گونه در مورد تیم پیشین خود مصاحبه کند:

وقت جدایی فرا رسیده بود. با توجه به سنی که در آن قرار دارم و برنامه ام برای پیشرفت، وقت جدایی من از چلسی فرا رسیده بود. می توانستم در چلسی بمانم و دقایق کمی برای تیم بازی کنم و با دانستن این که فرصتی به من نخواهد رسید، برای تحمیل خود به تیم بجنگم. من در آن باشگاه تمرین کردم و تمام توانم را گذاشتم. دو فصل پیش، من مهاجمان اصلی تیم را به چالش کشیدم ولی همه می دانیم که سال گذشته چه اتفاقی رخ داد. من در اردوی پیش فصل هم همراه تیم بودم و در نهایت به شکل قرضی به تیم دیگری فرستاده شدم. از همین رو نمی خواستم که امسال هم همان ماجرا برایم رخ دهد. وقت آن رسیده  بود تا به دنبال باشگاهی مناسب باشم که بتوانمم در آن به شکل مستمر بازی کنم و توان تبدیل شدن به یکی از ارکان کلیدی آن تیم را داشته باشم. برای تبدیل شدن به عنصری کلیدی در تیم تان، باید مبارزه کنید و من اینجا آماده انجام هر کار ی هستم تا به چنین عنصری تبدیل شوم و در این راه از هیچ تلاشی برای باشگاه دریغ نخواهم کرد.
گفتنی است که چلسی طی دهه گذشته به این معروف بوده است که از جوانان مستعد آکادمی خود بهره لازم را نمی برد. تیم آنتونیو کونته در فصل 17-2016 تعداد شگفت آور 38 بازیکن را به تیم های دیگر قرض داده بود که البته عده معدودی از آن ها و آن هم به مقدار ناچیزی، تا به حال فرصت به میدان رفتن برای تیم اصلی باشگاه را کسب کرده اند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد