کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای داغ در مادرید؛ دیگو کاستا تا ساعاتی دیگر بازیکن اتلتیکو مادرید می شود

کاستا طبق شایعات در آستانه بازگشت به مادرید قرار دارد.  
از گوشه و کنار اروپا گمانه‌زنی‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه انتقال دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی چلسی به اتلتیکو مادرید تا ساعاتی دیگر نهایی خواهد شد و کوستا احتمالا تا ژانویه در لیگ چین بازی خواهد کرد!

به گزارش as، کوستا هدف شماره یک دیگو سیمئونه در دو سال اخیر است. او شدیدا به سبک بازی کوستا علاقه دارد و معتقد است حضور او می‌تواند جهشی قابل توجه به کیفیت فعلی خط حمله اتلتی ببخشد. از همین رو از تابستان سال گذشته درخواست بازگرداندن او را به سران باشگاه داده و همچنان منتظر است، به خواسته‌اش جامه عمل پوشانیده شود.

حالا و با توجه به ادعایی که برخی از منابع منتشر کرده‌اند، توافقات انجام شده و انتقال کوستا به اتلتی تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد. کوستا در برنامه‌های کونته جایی ندارد و چلسی می‌خواهد با فروش کوستا، درصد زیادی از پول خرید لوکاکو را به دست آورد. گفته می‌شود از آنجا که اتلتی تا زمستان قادر به استفاده از کوستا نخواهد بود، دیگو احتمالا تا ژانویه در سوپرلیگ چین توپ خواهد زد تا بلکه اتلتیکو هم بتواند بخشی از مبلغ قرارداد او را تامین کند.

این در حالی است که پیشتر گفته می‌شد کوستا به اتلتی می‌پیوندد اما تا ژانویه در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین می‌کند و به تیم دیگری منتقل نخواهد شد. احتمالا تا 24 ساعت آتی چیزهای زیادی مشخص شود.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد