کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رودیگر پس از پیوستن به چلسی: از پیوستن به این باشگاه بزرگ مفتخرم

مدافع تنومند آلمانی پیراهن شماره 2 چلسی را بر تن خواهد کرد. 

 

آنتونیو رودیگر، مدافع 24 ساله آلمانی بالاخره پس از کش و قوس های فراوان رسما به چلسی پیوست. رودیگر پس از پیوستن به جمع آبی های لندنی مصاحبه کوتاهی با وب سایت رسمی چلسی انجام داد:


احساس فوق العاده ای دارم زیرا هر بازیکنی فرصت پیوستن به چنین باشگاه بزرگی را نمی یابد. منتظر دیدار با هم تیمی های جدیدم هستم و بسیار مفتخرم که رسما اکنون بازیکن چلسی هستم. وقتی از پیشنهاد چلسی با خبر شدم، باید درباره اش فکر می کردم و دریافتم که در زندگی شما هرگز شانس مجددی در این گونه موارد نخواهید یافت.


طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
Soroush دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 00:57

این که میگفت من آرسنالیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد