کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ به لیست خرید یوونتوس اضافه شد؛ ماروتا آماده انتقال برناردسکی و ماتویدی به نظر می رسد

تورینی ها ترکیب خود را آماده حضور در سه جام می کنند.  
 یوونتوس امروز خروجی مهمی از ترکیبش داشت اما  مشخص نیست که با وجود بارتزالی، کیه لینی، روگانی، بن عطیه و کالدارا در آتالانتا، آیا به دنبال خرید مدافع وسط خواهد بود یا خیر.

با این حال وضعیت تیم در سایر پست ها مشخص است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در خط حمله و پس از خرید داگلاس کوستا، یوونتوس قصد دارد انتقال فدریکو برناردسکی، ستاره جوان فیورنتینا را هم تمام کند. پیشنهاد اولیه یوونتوس ۴۰ میلیون یورو به اضافه ۳ میلیون یورو پاداش بود. ویولا در ابتدا درخواست انتقال پیاتسا را داشت که با مخالفت ماروتا و خود  بازیکن مواجه شد. یوونتوس می خواهد استورارو را در معامله قرار دهد.

تورینی ها امروز با مویزه کین، ستاره ۱۷ ساله خود هم به توافق رسیدند تا قرارداد حرفه ای امضا کند اما حضور طولانی رایولا در ساختمان باشگاه یوونتوس تنها به خاطر کین نبود. ماروتا و رایولا صحبت های مهمی را در مورد بلیس ماتویدی انجام دادند. هافبک فرانسوی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است. از تورین همچنین خبر می رسد که با توجه به خرید احتمالی تیمو باکایوکو توسط چلسی، نمانیا ماتیچ به لیست خرید یوونتوس بازگشت و ماروتا به زودی تلاش خواهد کرد ستاره صرب را به ترکیب مکس الگری اضافه کند. ماتیچ پیش از این در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بود اما ربودن لوکاکو از چلسی باعث شده که  احتمال این انتقال به کمترین حد ممکن برسد.

یوونتوس مانند تابستان های اخیر، دوباره در نقل و انتقالات فعالیت های زیادی دارد.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد