کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باکایوکو: از پیوستن به باشگاهی که در کودکی عاشق آن بودم بسیار خوش‌حالم

دومین خرید بزرگ این فصل چلسی، از حضور در این باشگاه بسیار خوش‌حال است. 

 


 تیمو باکایوکو از این‌که به باشگاه عشق کودکی‌اشپیوسته، خوشنود است.


به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، باکایوکو که با قراردادی 5 ساله به چلسی پیوست و شماره‌ 14 آبی‌ها بر تن خواهد کرد، در رابطه با انتقال‌اش به چلسی، گفت:


بسیار خوش‌حالم که به این باشگاه پیوستم و این‌جا هستم تا به تیمی فوق‌العاده بپیوندم. من با دیدن بازی‌های چلسی بزرگ شده‌ام و پیوستن به باشگاه برای من بسیار طبیعی بود، چراکه چلسی باشگاهی است که در کودکی عاشق آن بودم. حالا به آینده نگاه می‌کنم تا تحت یک سرمربی کاربلد و بازیکنان عالی بازی کنم. 


مدیر فنی باشگاه چلسی، مایکل امنالو هم در رابطه با این انتقال، گفت:


تیمو در موناکو بسیار عالی بود و به عنوان یکی از برترین بازیکنان فصل گذشته اروپا شناخته می‌شد. حالا ما بسیار خوش‌حالیم که او را در چلسی داریم. علی‌رغم سن کمی که دارد، تجربه بسیار بالایی دارد. او برای تیم قهرمان فرانسه بازی کرده است و سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد. ما باور داریم که حضور او، به ترکیب ما کیفیت می‌بخشد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد