کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی برای ورزشگاه جدید خود حاضر به استفاده از نام اسپانسر نیست

چلسی نمی‌‌خواهد اسمی بیگانه بر ورزشگاه خود بگذارد. 

  باشگاه چلسی برای حذف نام "استمفورد بریج" حاضر است قید یک اسپانسر بزرگ را بزند.


به گزارش میرور، قهرمان انگلستان در حال حاضر به دنبال این است که پول کافی‌ را برای ساخت ورزشگاه جدید خود فراهم کند. این ورزشگاه در غرب لندن واقع خواهد شد. شهرداری لندن تمام مجوز‌های لازم را به شیر‌های آبی لندن داده است و چلسی می‌‌خواهد ورزشگاهی با ظرفیت ۶۰ هزار نفر بنا کند. 


مهندس طراح این ورزشگاه، همان مهندسانی خواهند بود کهورزشگاه آشیانه پرنده پکن را ساخته ‌اند. منابع نزدیک به باشگاه می‌‌گویند که آبی‌های لندن قصد گرفتن اسپانسر برای تهیه  ۵۰۰ میلیون پوند هزینه این ورزشگاه را ندارند و نمی‌‌خواهند راه منچسترسیتی یا آرسنال را بروند. سیتی و آرسنال به ترتیب با خطوط هواپیمایی اتحاد و امارات قرارداد بستند. تاتنهام هم قرار است همین کار را انجام دهد. با وجود اینها، چلسی قصد این کار را ندارد و می‌‌خواهد نام "استمفورد بریج" را بر روی ورزشگاه جدید خود بگذارد. 


روزنامه تایمز هم نوشته است که شاید چلسی از نامی‌ ترکیبی‌  استفاده کند که ابتدا اسم اسپانسر باشگاه باشد و سپس از استمفورد بریج اسم برده شود. گفتنیست قبلا رئال مادرید هم می‌‌خواست این فرمول را استفاده کند. 


تایمز در ادامه آورده است که افراد حاضر در باشگاه حتی اگر رومن آبراموویچ حاضر به پرداخت این مبلغ نباشد هم این پروژه را پیش خواهند بود و سعی‌ خواهند کرد بودجه آن را از جایی‌ دیگر تامین کنند. ساخت این ورزشگاه احتمالا سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و چلسی احتمالا در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ به این ورزشگاه نقل مکان خواهد کرد.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد