کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنتونیو کونته: بازی‌های پیش فصل برای ما بسیار مهم بودند؛ موراتا باید پیشرفت کند


آنتونیو کونته از دست‌آوردهای تور آسیایی چلسی راضی است.
 سرمربی چلسی، آنتونیو کونته پس از شکست 2-1 شاگردانش در برابر اینتر میلان، در مورد تور سنگاپور آبی‌ها که با دو شکست به پایان رسید صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه چلسی، سرمربی ایتالیایی در ابتدای صحبت‌های خود، در مورد رویارویی‌های شاگردانش با بایرن مونیخ و اینتر، گفت:

ما در برابر دو تیم بسیار قدرت‌مند بازی کردیم. بایرن مونیخ و اینتر میلان، و در این زمان برای ما این بازی‌ها بسیار مهم است، چراکه ما بسیار سخت در تلاشیم [تا برای شروع فصل آماده شویم.] و قطعاً سه بازی‌ای که در آسیا انجام دادیم، باعث شد برخی بازیکنانم خسته شوند. ما به تمرینات ادامه می‌دهیم و نتایج کسب‌شده هیچ تغییری در نحوه کار ما ایجاد نخواهند کرد.

کونته امروز درحالی به باتشوایی در نوک خط حمله بازی داد که آلوارو موراتا را در جناح چپ تیمش به بازی گرفت.

موراتا درحال تمرین کردن با ما است و قطعاً از نظر فیزیکی پیشرفت خوبی داشته است و خیلی سریع با شرایط ما منطبق می‌شود. او درحال حاضر خیلی خوب کار می‌کند و امروز تلاش کرد تا بهترین بازی خود را انجام دهد. اما او باید در جلسات تمرینی آینده، بیش‌تر پیشرفت کند.

در نهایت، کونته  که همراه با شاگردانش به انگلستان باز خواهند گشت، در رابطه با تور پیش فصل چلسی در آسیا و مخصوصاً سنگاپور، گفت:
ما باید از این‌که هواداران چنین جوی ایجاد کردند، بسیار راضی باشیم. چراکه در چین و سنگاپور هواداران چلسی بسیار زیادند و این موضوع برای ما مسئولیت می‌آورد. آن‌ها فضای فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و در بازی‌هایی که انجام دادیم، ما را حمایت کردند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد