کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکوس آلونسو: وقتی در فیورنتینا بودم هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی خواهد افتاد؛ هنوز اخبار تیم را دنبال می کنم


مدافع چپ اسپانیایی، از هرج و مرج در فلورانس تعجب نکرده است.
 مارکوس آلونسو، دفاع چپ چلسی، می گوید از فروش بازیکنان فیورنتینا شگفت زده نشده است و حتی زمانی که او در باشگاه بود، فلورانسی ها برنامه مشخصی نداشتند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، در فلورانس طرفداران نسبت به وضعیت باشگاه نگران و معترض هستند. برادران دلا واله، از مدتی قبل باشگاه را برای فروش گذاشته اند، اما تاکنون خریداری پیش قدم نشده است. در همین مدت، تعدادی از ستاره های باشگاه، نظیر فدریکو برناردسکی، بورخا والرو و گونزالو رودریگز، فلورانس را به مقصد تیم های بزرگ تر مثل یوونتوس و اینتر ترک کرده اند.

همچنین ماتیاس وچینو، فردا در تست پزشکی اینتر شرکت خواهد کرد. نیکولا کالینیچ و میلان بادلی نیز در آستانه ترک فیورنتینا هستند.

مارکوس آلونسو، در تور پیش فصل چلسی در گفتگو با توتو مرکاتو گفت:
من واقعاً در فیورنتینا خوشحال بودم و می خواستم طرفداران را راضی کنم و هنوز هم اخبار آن ها را از دور دنبال می کنم. من برای آنها در فصل جدید آرزوی بهترین ها را دارم، اما پیش بینی اینکه چه اتفاقی می افتد بسیار سخت است. حتی زمانی که آن جا بودم، هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی می‌افتد. فکر می کنم الان شرایط بدتر شده است.  به نظرم بازیکنان فقط باید برای حضور در زمین مسابقه تمرکز کنند و ساختن تیم  و ترکیب تیم چیزی است که مدیران باید به آن فکر کنند.

آلونسو فصل گذشته زیر نظر آنتونیو کونته، به همراه چلسی فاتح لیگ برتر شد و این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. او درباره شرایط چلسی اظهار داشت:

ما در پیش فصل، سخت تلاش کردیم تا از آمادگی برای شروع رقابت ها مطمئن شویم. ما باید برای موفقیت در همه تورنمنت های پیش رو آماده باشیم. ما چلسی هستیم و مجبوریم در هر رقابت برای برتری تلاش کنیم. امیدوارم که فصل موفقی پیش رو داشته باشیم.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد