کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گالاس: وقتی با چلسی به قهرمانی لیگ برتر رسیدم، حس کردم پادشاه انگلستان هستم

مدافع سابق سه تیم لندنی، از دوران با شکوه خود در آبی‌های این شهر می‌گوید. 

 

 ویلیام گالاس، مهاجم 39 ساله فرانسوی سابق تیم‌های چلسی، آرسنال و تاتنهام معتقد است دوران حضورش در چلسی، بهترین دوران فوتبالش در انگلیس بوده است. او می‌گوید وقتی همراه این تیم، فاتح لیگ برتر انگلیس شد، حس کرد پادشاه این کشور است. مدافع سابق سه تیم لندنی، همچنین گفت احتمال حضورش در تیم‌های وست هم و کریستال پالاس نیز وجود داشته است.


به گزارش fourfourtwo، ویلیام گالاس درباره حضور در سه تیم لندنی چلسی، آرسنال و تاتنهام این طور می‌گوید:


من هر سه تیم را دوست دارم؛ اما شاید چلسی خاص‌ترین تیم برایم باشد. چلسی اولین تیم خارجی من بود و دوران بسیار خوبی را در این تیم سپری کردم و فاتح جام‌های زیادی شدم. از چلسی توانستم به تیم ملی کشورم برسم؛ وقتی برای تیم بزرگی بازی می‌کنید، انتظار فتح جام را دارید. وقتی با چلسی به قهرمانی لیگ برتر رسیدم، حس کردم پادشاه انگلستان هستم (با خنده). شما می‌خواهید به این تجربه ادامه بدهید.


گالاس سال 2010 به تاتنهام پیوست و بعد از سه سال، این تیم را ترک کرد. مدافع فرانسوی می‌گوید احتمال حضورش در دو تیم لندنی وست هم و کریستال پالاس وجود داشته است:


فکر می‌کنم مدیر برنامه‌هایم با وست هم صحبت کرد؛ اما من 100 درصد مطمئن نبودم. چیزی که به طور واضح به یاد می‌آورم این است که ملاقاتی با مسئولان کریستال پالاس در تابستان 2013 داشتم. با سرمربی این تیم در زمین تمرین پالاس دیدار کردم و با هم درباره قرارداد صحبت کردیم؛ اما این اتفاق رخ نداد.


گالاس در پایان گفت:


در همان تابستان (2013) تلاش کردم به مارسی برگردم و تجربه خودم را به آن‌ها پیشنهاد دادم؛ اما با اینکه گفتم قیمت خودم را نصف می‌کنم، آن‌ها پیشنهادم را قبول نکردند. با کلودیو رانیری هم که آن زمان سرمربی موناکو بود صحبت کردم. او به من گفت از این انتقال خوشحال می‌شود؛ اما پس از مدتی گفت هیئت مدیره مخالف انجام این انتقال است. در پایان به پرث گلوری پیوستم.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد