کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: نا امید کننده است که برای دومین بار متوالی مقابل آرسنال ده نفره شدیم؛ کورتوا یکی از بهترین پنالتی زن ها است

سرمربی ایتالیایی آبی های لندن پس از شکست در دیدار کمیونیتی شیلد به حمایت از بازیکنانش پرداخته است.   آنتونیو کونته، سرمربی باشگاه چلسی در کنفرانس خبری  پس از دیدار کمیونیتی شیلد حاضر شده و در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، در این دیدار که در وقت های معمول بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی، توپچی ها موفق شدند آبی های لندن را از پیش رو برداشته و جشن قهرمانی بگیرند، چلسی با اخراج پدرو، برای دومین بار  متوالی در  دیدارهایش مقابل آرسنال ده نفره شد و نتوانست فصل را با کسب جام آغاز کند. کونته در ابتدای صحبت هایش با اشاره به همین موضوع، بیان کرد:

این بسیار نا امید کننده است که برای دومین بار در مقابل آرسنال پس از مسابقه فینال جام حذفی، کار را ده نفره به پایان رساندیم. من تصاویر صحنه اخراج پدرو و حتی کارت زرد ویلیان را مشاهده نکردم و بسیاری از افراد به من گفتند که یک پنالتی واضح گرفته نشده است و از این بابت آزرده هستم. به خوبی می دانم که باید به تصمیمات داور مسابقه احترام گذاشت، اما چنین سوت هایی می توانند باعث عصبانیت شوند.

کونته ادامه داد:

این یک دیدار دشوار و سخت برای هر یک از دو تیم بود. ما سعی کردیم که پیروز شویم و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن شرایط مناسب جسمانی به کار بستیم، چراکه تنها شش روز تا آغاز لیگ برتر زمان باقی مانده است. حالا مهم ترین نکته، تلاش هرچه بیشتر و تمرکز برای پیشرفت در درون تیم خواهد  بود.

سرمربی آبی های لندن در رابطه با پنالتی ضعیف دروازه بان تیم، تیبو کورتوا که توپ را به آسمان فرستاد، عنوان کرد:

کورتوا یکی از بهترین بازیکنان برای زدن ضربات پنالتی است. یقینا اگر بازیکنی در طول تمرینات نشان دهد که یکی از بهترین ها برای به گل تبدیل کردن پنالتی ها است، او را در چنین مواقعی برای زدن ضربه پنالتی انتخاب خواهید کرد. فراموش نکنید که موراتا نیز که مهاجم است، پنالتی خود را از دست داد.

کونته در پایان صحبت هایش گفت:

شاید موراتا عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته باشد، اما چنین چیزی عادی و در فوتبال معمول است. او تنها دو هفته است که به ما اضافه شده و برای وی بسیار پر اهمیت خواهد بود که به شرایط آرمانی جسمانی اش نزدیک شود و شیوه فوتبال بازی کردن ما را درک کند. چنین نکته ای طبیعی است و برای رودیگر و باکایوکو نیز صدق می کند.

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد