کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فوری؛ ویرجیل فن دایک به طور رسمی خواهان ترک ساوتهمپتون شده است

می توان انتظار داشت که قدیس ها به زودی مدافع وسط ارزشمند خود را از دست بدهند.  
ویرجیل فن دایک درخواست خروج از ساوتهمپتون داده است.

طبق ادعای منابع اسکای، مدافع هلندی قدیس ها به دنبال ترک این باشگاه است و حالا به صورت رسمی درخواست خروج خود را به باشگاه تحویل داده است. پیگرینو، سرمربی ساوتهمپتون چندی پیش اذعان کرد که تلاش دارد تا فن دایک را در تیم، نگه دارد.

فن دایک طی بیانیه ای نوشت:

مایه تاسف است که باید تایید کنم که امروز، به طور رسمی خواستار ترک ساوتهمپتون شدم و این موضوع را به باشگاه اطلاع دادم. متاسفانه بعد از اینکه باشگاه تصمیم گرفت که تنبیه انضباطی مرا نبخشد، چاره دیگری نداشتم. 

طی شش ماه اخیر، صحبت های زیادی با هیئت مدیره و نمایندگان آن ها و همچنین کلود پوئل و مائوریسیو پیگرینو داشتم و تمامی شان را آگاه کردم به به دنبال ترک باشگاه هستم و می خواهم چالش جدیدی برای خود بیابم. فوق العاده جاه طلب هستم و می خواهم تا جای ممکن، افتخار کسب کنم تا از تمام پتانسیلم، استفاده کرده باشم. می خواهم دوباره در بازی های اروپایی حضور داشته باشم تا برای دستیابی به افتخارات بزرگ، تلاش کنم. در پایان، از ساوتهمپتون می خواهم که اگر تیم های بزرگ هنوز به خرید من علاقه دارند، پیشنهاد آن ها را در نظر بگیرد.

فن دایک هدف نقل و انتقالاتی چلسی، لیورپول و منچسترسیتی محسوب می شود. 

طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد