کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدیران چلسی : انتقال کاستا به اتلتیکو مادرید منتفی است

رویای دیگو کاستا فعلا تحقق نمی یابد. 

 

دیگو کاستا پس از آنکه کونته اعلام کرد در  برنامه های فصل بعد او جایی ندارد تلاش کرد به اتلتیکو مادرید تیم محبوبش بپیوندد اما با توجه به اینکه اتلتیکو از جذب بازیکن محروم است قبول کرد که تا ژانویه بصورت قرضی در  تیمی دیگر بازی کند و در ژانویه به اتلتیکو بازگردد.


دیگو کاستا در آخرین اظهار نظر خود در این باره گفت : نمی خواهم بیشتر از این در مورد کاستا صحبت کنم . او فعلا بازیکن چلسی است.


مهم ترین چیز برای من کار کردن روی تیم خودم است. من باید تمرکزم را روی داشته های فعلی ام بگذارم نه بازیکنانی که باشگاه ممکن است به خدمت بگیرد.  من در حال حاضر از بازیکنان و تیمم راضی هستم و تمام تلاشم را می کنم که کیفیت تیم ارتقا یابد.


کاستا 28 ساله همواره از علاقه خودم به باشگاه سابق اتلتیکو مادرید سخن گفته و ابراز تمایل کرده دوباره پیراهن این باشگاه را بر تن کند.


حال باشگاه چلسی اعلام کرد انتقال کاستا به اتلتیکو مادرید منتفی است.


ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد