کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مسئولان چلسی قول خرید سه بازیکن دیگر را به کونته داده اند؛ سرمربی ایتالیایی فن دایک و اوریه را می خواهد!

آبی های لندن فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را بار دیگر افزایش خواهند داد. 

 

به نظر می رسد که مسئولان باشگاه چلسی به آنتونیو کونته قول خرید سه بازیکن دیگر، از جمله سرژ اوریه و ویرجیل فن دایک را برای تقویت خط دفاعی این تیم داده اند.


مسئولان چلسی پس عملکرد نامطلوب باشگاه در مسابقات پیش فصل و شکست در برابر آرسنال در دیدار کمیونیتی شیلد، متقاعد شده اند که باید برای جذب بازیکنان جدید تلاش بیش تری از خود نشان دهند و حالا طبق ادعای مت لاو، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، این تیم در حال آماده سازی دو پیشنهاد برای ارانه به ویرجیل فن دایک و سرژ اوریه است.


فن دایک که به صورت رسمی خواهان ترک ساوتهمپتون شده است، به احتمال قریب به یقین یکی از دو تیم لیورپول یا  چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد و به باشگاهی خواهد پیوست که میلغ بالاتری را به ساوتهمپتون ارائه دهد . سرژ اوریه نیز که طبق صحبت های سرمربی پاری سن ژرمن خواهان جدایی از این باشگاه شده است، با وجود آن که علاقه منچستریونایتد برای جذب این بازیکن تکذیب شد، مدتی است که مورد توجه اینتر قرار داشته و حالا چلسی را به عنوان مشتری جدید خود می بیند. پیش بینی می شود که رضایت نامه این مدافع 24  ساله با مبلغی حدود 25  میلیون صادر شود.


طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد